Avatar billede Kazlina Praktikant
11. maj 2012 - 23:17 Der er 3 kommentarer

Webcam på en hjemmeside.

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg gerne vil kunne se noget webcam. Jeg har en hest som skal føde snart og vil gerne sætte et webcam til at overvåge hende. Det skal være så man kan logge ind på hjemmesiden og så kunne se det døgnet rundt.
Hvilket cam er bedst til det?
Hvordan opretter jeg det på hjemmesiden. Jeg har web10?

Jeg er helt ny indenfor dette her og har dog også lidt problemer med at få hjemmesiden til at fungere, så ingen fagsprog når i forklarer:-)

På forhånd mange tak.
Avatar billede tobrukDk Novice
11. maj 2012 - 23:53 #1
1. hvad kunne du tænke dig at køre af programmering sprog?
2. hvorfor har du web10 det er virkelig noget lort har jeg hørte læse mere her; http://www.trustpilot.dk/review/www.web10.dk
3. Der er noget man at man kan få sådan cam til at være online for en men kan ikke husk hvad siden hedder desværre..
Avatar billede Wally1973 Praktikant
12. maj 2012 - 00:13 #2
Mange webcams kommer faktisk med en webserver indbygget.
Det der så skal gøres er at åbne op for den rigtige port i routeren og så enten købe en fast IP-adresse eller håbe på man beholder sin IP-adresse i længere tid eller prøve en af de ofte gratis DNS til dynamiske IP-adresser.
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2012 - 19:27 #3