Avatar billede AndersBebeHansen Nybegynder
11. maj 2012 - 23:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sidetal nummer 2 istedet for sidetal nummer 13

Hej.

Jeg har en rapport for til på mandag.
Jeg fik i dag en lang række tekster jeg skulle sætte ind i Microsoft Word 2010.
Da jeg satte en tekst ind så den var på side 13, stod der pludseligt i Sidefoden side 2, og ikke side 13.
Ude hvor man ruller op og ned på siden, stod der fint siderne 2,3,4.. men der hvor der skulle stå "13" stod der istedet "Side: 2"

Det gik så også ud over min indholdsfortegnelse, og der står nu side 2 istedet for side 13....

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig med at få de rigtige sidetal ind.

-Inden på mandag :)

Med Venlig Hilsen Anders.
Avatar billede supertekst Ekspert
12. maj 2012 - 00:12 #1
Du skal være velkommen til at sende dokumentet. Så kan jeg bedre prøve at løse mysteriet. Anvender selv office 2007.
@-adresse under min profil.

og så velkommen til Eksperten.
Avatar billede pstidsen Novice
12. maj 2012 - 09:49 #2
Du kan også sende til pstidsen@hotmail.com Så kan vi se hvem der er hurtigst for det lyder til at det haster :-)
Avatar billede AndersBebeHansen Nybegynder
12. maj 2012 - 12:05 #3
Så er dokumentet sendt, og håber at i kan hjælpe.

MEd Venlig Hilsen Anders.
Avatar billede supertekst Ekspert
12. maj 2012 - 13:47 #4
Årsagen var 2 fortløbende sektionsskift på næstsidste side. Disse blev slettet og indholdsfortegnelsen opdateret.
Avatar billede pstidsen Novice
12. maj 2012 - 19:12 #5
Har været til familiefest hele dagen, så har først tjekket mail nu. Er problemet løst? For så vil jeg ikke gøre mere.
Avatar billede AndersBebeHansen Nybegynder
13. maj 2012 - 20:55 #6
Mange tak for svarene.!

Med Venlig Hilsen Anders.

To "merian300"=

I'm for someone at my age, not your age...
That site isn't a dating site, visit some dating site....