Avatar billede cdvinge Nybegynder
07. maj 2012 - 18:37 Der er 1 kommentar

Indsætte data fra link til faneblande

Hej

I forbindelse med en spørgeskemaindsamling bliver data hentet ned i et excel ark. Det er fint, men problemet er, at den laver en oversigtsfane med alle de forskellige underpunkter.

I oversigten er der link til hver fane, hvor den fører en videre hen for at se detaljerne til spørgsmålet.

Problemet er, at det hele skal printes og derfor samles i 1-2 sider. På nuværende tidspunkt printer den hver enkelt fane på en ny side (selvom det fylder meget lidt) så det i alt fylder ca. 30 sider.
Hvordan ændrer jeg dette, så den indsætter data fra linket i oversigten? Eller hvis i evt. har en anden god løsning på problemet?

Jeg takker mange gange!
Avatar billede mireigi Novice
07. maj 2012 - 19:00 #1
Kan du ikke lave et ark der hedder "Print", hvor du samler dataene fra alle de andre ark?

A1 = 'Ark 1'!$A$1
A2 = 'Ark 2'!$A$1
A3 = 'Ark 3'!$A$1
...
osv.