Avatar billede jdann Mester
06. maj 2012 - 11:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Konverter PDF til Word

Hej
Har et lille problem
Jeg kan ikke finde et program som kan konvertere mine pdf filer til word
Det kniber når det er scannede dokumenter.
Når det ikke er indscannede dokumenter er der mange programmer som kan
Jeg får at vide at indscannede dokumenter er billedfiler
Hvem kender et online program - der kan klare dette
Bruger Windows XP

VH

Jørgen
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. maj 2012 - 11:17 #1
Når det er scannede dokumenter indeholder de ikke tekst men et billede at tekst. Så skal du vejen over et OCR  (Optical Character Recinginition) program for at få tekst.
Avatar billede sand321 Nybegynder
06. maj 2012 - 11:19 #2
Du skal bruge et program med tekstgenkendelse så du kan få konverteret billederne til tekst, hvorefter du kan konvertere dem til word format. Prøv evt dette program online: www.onlineocr.net
Avatar billede jdann Mester
06. maj 2012 - 11:31 #3
Tak for hutigt svar
sand321 - et fint link som fungerede med det samme
Mange tak
giv lige et ping så skal du få point

Jørgen
Avatar billede jdann Mester
21. maj 2012 - 07:27 #4
OK
Jeg er blevet bedt om at få lukket spørgsmål
Har ikke hørt fra sand321 som er blevet bedt om et ping som svar
Hermed lukker jeg spørgsmål
Avatar billede finb Ekspert
10. juni 2012 - 11:44 #5
Hvem bad dig lukke spm ?
Avatar billede jdann Mester
10. juni 2012 - 13:07 #6
Tja
Det kan jeg ikke huske, men det var vel " Eksperten "
MEN når jeg har bedt om en respons fra sand321 og ikke fået det efter MEGET lang tid så er der vel heller ikke andet at gøre end at lukke.

Men under alle omstændigheder er det gjort og hvad er iøvrigt din interesse i dette ??????????????????????
Det er jo over 1 måned siden det skete.
Jørgen
Avatar billede finb Ekspert
23. juni 2012 - 23:34 #7
Her er små sheriffer, der ikke ejer Eksperten mere end dig, som gerne vil bestemme over dig, og dem har glæde af at ignorere.
Mvh finb
Avatar billede jdann Mester
24. juni 2012 - 09:21 #8
tja - det gør vi så
J