Avatar billede WPCS Nybegynder
05. maj 2012 - 19:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hotmail på Mail

Hej

Jeg har en Mac med Snow Leopard 10.7.3

Min hotmail er op til Mail og har fungeret uden problemer. Men pludselig kan jeg ikke modtage mails længere!
Det mærkelige er, at de fint går igennem på hotmail.com og min iPhone.
Jeg kan godt sende en mail til mig selv, den forlader udbakken med dukker aldrig op i Mail.
Den dukker dog op på min iP OG på hotmail.com

Jeg har forsøgt at slette kontoen og oprette den igen uden held!

Jeg kan sagtens pinge pop3.live.com

Jeg har forsøgt at genopsætte via denne guide men er i tvil om der skal indtastes .com da det er en live.dk adresse jeg har?!

http://www.ihackintosh.com/2009/05/set-up-windows-live-hotmail-in-os-x-mailapp/
Avatar billede sand321 Nybegynder
05. maj 2012 - 20:19 #1
SSL skal være slået til for både indgående og udgående postserver.
Desuden skal porten for den indgående postserver være 995.

Se her:

http://techblissonline.com/hotmail-pop3-and-smtp-settings/
Avatar billede WPCS Nybegynder
05. maj 2012 - 20:19 #2
Glemte lige at nævne det mest mærkelige:

Jeg kan høre et lille pling, som om der kommer en mail og når jeg tjekker på hotmail.com er der kommet mail?! Virker vanvittigt!?
Avatar billede sand321 Nybegynder
05. maj 2012 - 20:21 #3
Det er lige meget om det er en live.dk adresse du her i forhold til hvad den indgående postserver skal hedde.
Avatar billede WPCS Nybegynder
05. maj 2012 - 20:38 #4
#1 Jeg har fulgt denne guide uden resultat?
Avatar billede sadolin1978 Novice
05. maj 2012 - 20:50 #5
et lille spørgsmål, har du set i mappen med uønsket post ??
Avatar billede WPCS Nybegynder
06. maj 2012 - 07:48 #6
Pænt af dig at spørge.

Ja det har jeg. De ligger i selve indbakken når jeg logger på web Hotmail så det bør de også gøre i Mail

Dem der dukker op i Uønsket får jeg slet ikke i Mail.
Avatar billede sand321 Nybegynder
06. maj 2012 - 13:17 #7
Ok. Har du prøvet et andet email klientprogram?
Avatar billede WPCS Nybegynder
06. maj 2012 - 13:26 #8
Nej, jeg har været godt tilfreds med Mail indtil nu...

Hvad foreslår du? Thunderbird?
Avatar billede WPCS Nybegynder
06. maj 2012 - 13:27 #9
Har iøvrigt læst at det skulle koste penge at få lov at sætte sin Live Hotmail op til Mac - man skulle have en Hotmail Plus konto... det har dog aldrig hørt om!? OG det har jo virket indtil nu...
Avatar billede WPCS Nybegynder
06. maj 2012 - 13:34 #10
#7

NÅ! Jeg satte kontoen på i Thunderbird! Og det virkede upåklageligt!

Så - farvel Lion Mail!

Tak for hjælpen sand321 - smider du et svar!!
Avatar billede sand321 Nybegynder
06. maj 2012 - 13:36 #11
Det kommer her :)