Avatar billede arnely Novice
05. maj 2012 - 17:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl opdatering: Kode 800B0100

Kan ikke få denne opdatering, til at virke. Bliver ved med og sige opdatering mislykket Kode 800B0100 Windows har fundet en ukendt fejl.

Der er ikke meget hjælp at hendte fra MS, måske er jeg heldig her :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2012 - 17:37 #1
Der er masser af hjælp at hente hos MS, men man skal kigge det rigtige sted ;)

Prøv denne:
http://support.microsoft.com/mats/windows_update/da
Avatar billede arnely Novice
05. maj 2012 - 17:58 #2
Har skam også prøvet den løsning, eller rettet sagt forsøgt.

Men fejlen er der stadig.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. maj 2012 - 18:57 #3
Avatar billede arnely Novice
05. maj 2012 - 19:17 #4
vejmand, har faktisk lige fundet den der trådt og kørt vejledningen og downloadet filen.

Det ser ud til at virke :-)

Ved snart ikke om jeg tør og besøge Windows Update igen ;-)

Men smid da endelig et svar :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
05. maj 2012 - 19:24 #5
Ok, svar kommer her.  :-)
Avatar billede dejan123 Nybegynder
07. juni 2012 - 21:00 #6
Hvor kommer svaret`?
Har samme problem!!!
Avatar billede dejan123 Nybegynder
07. juni 2012 - 21:06 #7
Har prøvet microsoft downloadcenter, har installeret system update readiness, den fuldføre blot installationen og ingenting.. har prøvet og genstarte pc derefter windows-update installationen, den siger fejl igen i Kode 800B0100. :(