Avatar billede MikkelS85 Nybegynder
29. april 2012 - 18:48 Der er 8 kommentarer

Office 2010 forsvundet efter installation

Hej

jeg har købt en ny computer med windows 7 starter samt office pakken 2010 hjemmet og studie. På computeren var forudinstalleret officepakken med en prøveperiode på 30 dage. Da jeg jo nu havde købt officepakken tastede jeg med det samme produktnøglen.
Og alt fungerede som det skulle.

Da jeg så idag åbnede computeren idag var der ingen officepakke..

Er der nogen der ved hvordan jeg kan finde den?

Hvis jeg sætter mit USB stik i og åbner et eksisterende word dokument kan den godt åbne i word..

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Hilsen Mikkel
Avatar billede vejmand Juniormester
29. april 2012 - 19:30 #1
Hvis du kan åbne et word dokument, er office pakken nok på computeren. Er det ikke bare genvejen på skrivebordet der er forsvundet?

Hvad hvis du går via Start knappen -> Alle programmer
Er Microsoft Office ikke der?
Avatar billede MikkelS85 Nybegynder
29. april 2012 - 19:35 #2
Nej det er ikke der. Og heller ikke når man søger efter office i søgefeltet i start knappen.

/Mikkel
Avatar billede vejmand Juniormester
29. april 2012 - 19:39 #3
Nu ved jeg ikke hvor meget windows 7 starter indeholder, men hvis du kan lave en systemgendannelse, så prøv det.
Avatar billede MikkelS85 Nybegynder
29. april 2012 - 19:47 #4
Jeg prøver. Mange tak for hjælpen indtil videre
Avatar billede Wally1973 Praktikant
29. april 2012 - 20:08 #5
Ellers så tryk på Startknappen og skriv Winword i søgefeltet og træk resultatet ud på skrivebordet.
Gør det samme med excel og de andre programmet du måtte have.
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2012 - 04:36 #6
Havde et lignende problem, men fik det løst ved at smide office-cd'en  i cd/dvd-drevet og køre en reperation.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2012 - 21:46 #7
fik du løst dit problem ?
Avatar billede jettski Nybegynder
19. oktober 2012 - 23:54 #8
Mit office 2010 er også pludselig væk. Jeg købte også computeren hvor alt var installeret. Jeg fik ikke cd med. Det er ca. 1½ år siden. Jeg kan desværre ikke finde kvitteringen. Skal jeg så købe et nyt program eller er der en anden udvej, jeg mener, det må vel være til at hente igen, et eller andet sted i computeren, men hvor????