Avatar billede johnbr Seniormester
28. april 2012 - 19:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ændre normal.dot i word

Jeg vil gerne lægge en signatur ind i mit Word tekstbehandlingsprogram.

Hvordan gør man det?
Evt. ved at ændre normal. dot? Det kan jeg bare ikke finde ud af, for hver gang jeg ahr ændret den og vil save, så siger den, at filen er åben.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. april 2012 - 20:26 #1
Du er nok nødt til at fortælle hvilken version.
og du skal sikker gemme som Skabelon.
Avatar billede johnbr Seniormester
28. april 2012 - 20:49 #2
Hej

Jeg har lige fået ny firmacomputer med Windows 7 og Word 2003

Jeg har prøvet at gemme min ændring i normal.dot i Skabelon, men den vil ikke gemme filen, fordi den skriver, at den er åben. Jeg har så prøvet at gemme den som normal1.dot og så efterfølgende gå ind i biblioteket og slette normal.dot og så prøve at omdøbe normal1.dot, men det virker heller ikke??
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. april 2012 - 21:19 #3
Jeg har lavet en lille vejledning.
Din Skabelon.
Når du har fået lavet din Skabelon er det stadig en normal doc.fil som kan gemmes i en
Dokumentmappe for at den ikke blive slettet skal den gemmes som dot.fil i skabeloner
det gøres som følger Gem som.
Klik på dit C: drev
Klik på User/Brugere
Klik på dit navn
Klik på AppData
Klik på Roaming
Klik på Microsoft
Klik på Skabeloner
Filnavn det navn din skabelon skal have
Filtype her kører du ned til Dokumentskabelon og trykker på Gem.
Avatar billede johnbr Seniormester
28. april 2012 - 23:44 #4
Hvis jeg følger denne løsning, betyder det så, at hver gang jeg åbner Word, så kommer normal.dot med en side med min signatur
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. april 2012 - 00:34 #5
Nej du skal trykke på firma og nyt som på dette billede!
http://gratisupload.dk/vis_billede/678528/
Avatar billede johnbr Seniormester
13. maj 2012 - 20:06 #6
Tak fr dit svar, men det var ikke det jeg ville. Denne funktion har jeg i forvejen.

Meningen var, at når jeg åbnede Word, så var det den første side, som var det med min signatur.

Altså skulle jeg på en måde have min signatur placeret i normal.dot
Avatar billede johnbr Seniormester
09. juni 2013 - 15:51 #7
opgivet