Avatar billede LeetSkillz1337 Nybegynder
26. april 2012 - 09:19 Der er 5 kommentarer

Mobil wifi gratis?

Er wifi på mobilen gratis?
Og koster det ikke noget hvis man downloader imens man bruger wifi?
Og er det det samme med apps?
Avatar billede KHHP Juniormester
26. april 2012 - 09:21 #1
Hvis du bruger den indbyggede WiFi-antenne i din telefon, så opretter du jo forbindelse til dit trådløse netværk, ligesom med din pc. Bruger du telefonens dataforbindelse, så kan det godt blive dyrt, hvis du ikke har inkluderet data i dit abbonnement.
Avatar billede LeetSkillz1337 Nybegynder
26. april 2012 - 09:23 #2
Så selv om jeg downloader noget fra en hjemmeside eller downloader apps så er det gratis?
Avatar billede sand321 Nybegynder
26. april 2012 - 09:34 #3
Ja, hvis du er på WIFI og APP'en ikke koster penge!
Avatar billede KHHP Juniormester
26. april 2012 - 10:15 #4
Det er nemlig rigtigt. Så længe du har forbindelse til et trådløst netværk, så betaler du ikke for surf, download osv., med mindre servicen, eller app'en havde kostet noget uanset.
Avatar billede LeetSkillz1337 Nybegynder
26. april 2012 - 12:57 #5
Tak for svaret!
Det var alt jeg skulle vide :D