Avatar billede Slettet bruger
17. april 2012 - 14:53 Der er 5 kommentarer

Picasa web-album

Hej
Jeg kan ikke få adgang til mit Picasa web-album.
Det er oprettet for lang tid siden, hvor jeg uploadede en masse billeder.
Jeg har i den lange mellemtid fået ny mail-adr og kan så ikke få adgang. Jeg har både min gamle mail-adr og bruger- og adgangskoderne, som jeg lavede.
Nu skal der tilsyneladende åbnes via en Google-konto eller hvad?? En sådan har jeg i hvert fald oprettet, men jeg kommer ingen vegne. I hjælpe-systemet er der ikke mulighed for at vælge dét problem med ny e-mail adr.
Hvad gør jeg??
Desperate hilsener fra lisbethg
Avatar billede AnnetteAalborg Nybegynder
15. maj 2012 - 23:21 #1
Nå for katten, jeg så ikke lige dit spørgsmål - for mit spørgsmål er præcis det samme som dit??
Håber der sidder en med et guldkorn, så vi kan få det klaret.
16. maj 2012 - 07:01 #2
Ref #1
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede AnnetteAalborg Nybegynder
16. maj 2012 - 08:34 #3
Nå det kører da for mig - hele to irettesættelser i rap - tak tak. Men svar / løsning - nej - æv
Avatar billede tiger_dk Mester
27. maj 2012 - 18:24 #5
har du fået adgang til dit album ?