Avatar billede 4220 Nybegynder
13. april 2012 - 12:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

UDENDØRS OVERVÅGNINGS IP KAMERA

Hej er der ikke en der ved hvor jeg kan købe et udendørs IP overvågnings kamera på min 1,3 megapixels.

Ved bevægelse kan kameraet indstilles til at sende en e-mail alarm til brugeren eller uploade billederne til en FTP konto eller via Android eller iPhone app.

Og der SKAL være dansk brugervejledning?
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2012 - 12:48 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. april 2012 - 09:54 #2
www.tiggi.dk har i øjeblikket tilbud på nogle af deres. Jeg har selv et af dem, og er rigtig tilfreds...
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2012 - 10:05 #3
husk at vende tilbage til gamle spørgsmål

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/4220

m.v.h
Avatar billede 4220 Nybegynder
14. april 2012 - 11:23 #4
Jeg har haft kigget en del på www.tiggi.dk
og deres demo "overvågning" men jeg syntes at 640x480 pixels lige er i underkanten ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. april 2012 - 12:02 #5
Det kommer selvfølgelig an på, hvad det skal bruges til. Jeg har ikke problemer med at genkende folk på mit... - men et vigtigt aspekt er selvfølgelig linsen - jeg har en 12mm, der så at sige "zoomer" ind på folk. En 6 eller 3.6mm linse vil vise samme opløsning, men et meget større billede - og så kan det godt ske man ikke kan genkende folk.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. april 2012 - 12:05 #6
...Men du har helt ret, det er selvfølgelig kun 300k og ikke 1,3Mp...

Jeg kan iøvrigt ikke se specifikationer på Swann kameraet på Computercity - men det ser ikke ud til at kunne noget med e-mail, eller bare overvåges fra en PC?
Avatar billede 4220 Nybegynder
15. oktober 2012 - 09:41 #7
Lukket