Avatar billede eitka Nybegynder
10. april 2012 - 12:47 Der er 5 kommentarer

Fn knap virker ikke til lydfunktionerne

Hej

Jeg har en Asus U36SD med windows 7. Købt jan 2012.

Til at starte med fungerede det fint, jeg kunne bruge Fn knappen til at skrue op og ned for lyd og lys og sætte den i dvale mv.

Men nu kan jeg ikke bruge den til lydfunktionen.

Det kan jo sagtens være at det ikke har noget med Fn-funktionaliteten at gøre, men derimod noget med lydfunktionaliteten isoleret set.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
11. april 2012 - 10:24 #1
du mangler sikker at få quick launch (buttons) installeret. Bør kunne hentes fra producentens hjemmeside
Avatar billede eitka Nybegynder
11. april 2012 - 15:03 #2
Altså det har jo virket.

Og så ved jeg ikke hvad quick launch er?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
11. april 2012 - 15:28 #3
quick launch er alle de taster/funktioner der aktiveres ved at  trykke fn + tast (oftest F tast)  (de er oftes blå)

de virker normalt kun hvis quick launch buttons er installeret
Avatar billede eitka Nybegynder
11. april 2012 - 15:53 #4
Ok, men det er jo kun lydfunktionerne der ikke fungerer for mig. Alle de andre "blå" taster har jeg ikke problemer med.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
12. april 2012 - 08:17 #5
Prøv alligevel at (gen)installere denne driver.

du har vel ikke problemer med at skrue op og ned for lyden ud over det med Fn?

hjælper geninstall ikke så skal du måske lave en system gendannelse så du kommer tilbage til engang det virkede.

virker dette ikke så enten geninstallering af OS eller måske noget defekt