Avatar billede tobrukDk Novice
09. april 2012 - 15:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Færdig med hjemmeside ris/ros

Hej

Jeg er blevet færdig med min hjemmeside, jeg er totalt glad over at den er blevet færdig!

Vil blive utrolig glad hvis du vil test den for fejl. og lign.

så jeg kunne forbedre de ting måske.

Håber at høre fra dig!
http://djinfo.dk/

Den er kommet op og køre i dag.
Avatar billede zagger Juniormester
09. april 2012 - 16:23 #1
Kan godt lide designet, og synes også at farverne passer godt sammen. Jeg er dog ikke så vild med skrifttypen, men det er jo en smagssag.

Det der først lige springer mig i øjnene er en masse stavefejl, hvilket jeg synes får siden til at virke uprofessionel. Så en god idé ville nok være lige at få en til at læse korrektur på den.

Under "opret bruger" synes jeg det virker forvirrende at indtastningsfelterne er blå, og så kan man godt komme lidt i tvivl om hvad de nederste 2 felter er til. Men jeg går ud fra at det er til profilbillede og fødselsdagsdato, men det fremgår ingen steder.

Men ellers flot side.
Avatar billede zagger Juniormester
09. april 2012 - 16:27 #2
Hmm, har du forresten set hvordan den ser ud i internet explorer. Der ser den lidt underlig ud, i hvertfald her hos mig.

Den ser fin nok ud i firefox...
Avatar billede tobrukDk Novice
09. april 2012 - 16:37 #3
#1

Okay jeg ville kigge på under opret bruger skrive noget ud fra dem;

men kunne du have lyst til at hjælp mig med stave fejl?

jeg arbejder også lige på skrifttypen :)
Avatar billede tobrukDk Novice
09. april 2012 - 16:53 #4
#2 jeg skal nok arbejde på det så det ser bedre ud :)
Avatar billede zagger Juniormester
09. april 2012 - 16:56 #5
Forside:

Velkommen til Djinfo.dk

Djinfo.dk arbejder stadig på nogle småting. Du er velkommen til at kontakte vores support hvis du føler at der er problemer eller du ser en fejl.

Vi arbejder stadig på at lave en seriøs og god hjemmeside til dig som dj. Det kan være at du er heldig og måske får nogle venner eller lign.

Hilsen Djinfo.dk

Bruger:

Der er ingen brugere lige nu.

Information:

Vigtig information til alle!

Hej

Det kan som sagt godt være at der er småfejl her og der, men så er du velkommen til at kontakte vores support så vi kan udarbejde de fejl som vi har på siden.

Nyheder:

Velkommen til Djinfo.dk

Velkommen til vores nye hjemmeside. Det kan godt være at der er småfejl, men så er du velkommen til at kontakte os.

Om djinfo:

Om Djinfo.dk

Djinfo.dk er en seriøs hjemmeside hvor du kan lytte til andres remix/track som de måske gerne vil dele med dig.

Vi er et lille seriøst team som gerne søger flere som vil være en del af Djinfo.dk. Du er meget velkommen til at kontakte os på support@djinfo.dk. Vi svarer kun tilbage til dem som lyder seriøse og virker til at de vil lave et frivilligt arbejde sammen med djinfo.dk.

Håber vi høre fra dig! :D

Knap under opret bruger:

Godkend profil
Avatar billede tobrukDk Novice
09. april 2012 - 17:06 #6
#5 tak

Og jeg har klart fejl for #2
Avatar billede fitness-udstyrdk Nybegynder
09. april 2012 - 17:09 #7
Skal der ikke noget fyld på? på forsiden skulle man gerne se hvad i har at tlbyde, ellers lukker man ned i løbet af et splitsekund?

designet ser lidt gammeldags ud - kan du ikke hyre en designer der ved hvad han laver hvis du er seriøs med din side?
Avatar billede tobrukDk Novice
09. april 2012 - 17:23 #8
#7 hvad snakker du om man designer?, Gammeldags ud !!

der er fucking css3 i !

Ja jeg er start op på siden..
Avatar billede zagger Juniormester
09. april 2012 - 17:34 #9
#7 Du har ret i at der skal noget mere fyld på, og at forsiden er den vigtigste side hvad angår at fange brugeren. Men nu skal manden jo lige i gang. Siden er trods alt helt ny.

Men selve designet er jo en smagssag. Og efter min mening er indholdet vigtigere end designet, så længe man kan finde det man søger på sitet.

Men sådan er vi jo så forskellige.
Avatar billede tobrukDk Novice
09. april 2012 - 17:39 #10
#9 Nemlig det vil jeg give dig ret i, men virker det i IE? omkring de fejl du havde før?
Avatar billede zagger Juniormester
09. april 2012 - 17:46 #11
Under opret bruger står der ingenting i de blå indtastningsfelter.

Ser det fint nok ud hos dig da?
Avatar billede tobrukDk Novice
09. april 2012 - 17:54 #12
Jamen jeg bruger også Firefox, kigger lige på det
Avatar billede tobrukDk Novice
09. april 2012 - 20:11 #13
jeg gøre sådan at alle browser kan se det :)