Avatar billede missemor12 Nybegynder
04. april 2012 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Highslide der næsten virker :-)

Jeg er startet forfra på min hjemmeside og har fået en ide som jeg også næsten har fået til at virke.
Her er forsiden som jeg har lagt ud:

http://herolddesign.dk/div/hjemmeside/prove3.htm

Ideen er at når man holder musen hen over kattenes navne, ude til højre, så skal der "poppe" et lidt større billede frem af katten, så man kan se hvem der er hvem, og når man så tager musen væk skal billedet forsvinde igen.
Det virker, men kun hvis man bevæger musen stille og roligt, hvis man kører den ned over navnene hurtigt, popper billederne op men ikke væk igen!
er der nogen der har mulighed for at hjælpe en total analfabet med det? :-)

Hvad skal I vide for at kunne hjælpe mig? js-filen og css´en?
Avatar billede olebole Juniormester
04. april 2012 - 15:51 #1
<ole>

HighSlide er sådan skrevet, at expand funktionen skal være kørt helt til ende, før lukkefunktionen kan kaldes. Der er derfor nok ikke andet at gøre end at bruge et andet script - eller skrive HighSlide om

/mvh
</bole>
Avatar billede missemor12 Nybegynder
04. april 2012 - 16:03 #2
ok, tak for svaret, det forklarer jo hvorfor det virker når man gør det langsomt.
Et andet script? er det noget der kan gøres ret enketl eller er man nødt til at have noget der ligner det mega lange highslide?
Ved du om man evt ku finde noget andet på nettet.
Evt. hvad skal man søge på, altså hvad hedder "min" ide med de rette ord? ;-)
Avatar billede missemor12 Nybegynder
15. april 2012 - 21:25 #3