Avatar billede friiiiis Novice
04. april 2012 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TTimer og ShowModal

Hej,

Jeg har en "hovedform" (Form1) hvori der ligger en TTimer. Nu kalder jeg så en ny form (Form2) med showmodal.

TTimer på form1 kører nu ikke længere og "venter" på form2 - er der en måde hvorpå jeg kan omgå det? Hvordan vil en professionel programmør håndtere det problem...?
Avatar billede kroning Nybegynder
04. april 2012 - 23:41 #1
Hvis jeg har en TTimer på en form1 og åbner en form2 med showmodal så kører min Timer på form1 videre uden problemer, så jeg ved ikke hvad du mener?
Avatar billede friiiiis Novice
16. april 2012 - 20:14 #2
Du har ret - smed et svar og dur får pointene... ;-)
Avatar billede kroning Nybegynder
16. april 2012 - 20:32 #3
ok, det var let :-)
Avatar billede kroning Nybegynder
16. april 2012 - 20:32 #4
ok, det var let :-)