Avatar billede Rembaw Nybegynder
03. april 2012 - 12:35 Der er 4 kommentarer

HP Notebook G62-b24SA

Jeg har problemer med min HP Notebook, Den fryser lige efter opstart jeg får en måske 10 sekunder eller noget, jeg når intet..
Gad gerne vide om der var nogle forslag eller om nogen ved noget om den? det eneste jeg ved er at der er Windows 7, Og et eller andet med Vision Amd.. Altså jeg ved ikke om det er fordi der noget galt med Bærbaren eller om der er virus.

Vær sød og kom med noget let forståeligt feedback da jeg er totalt dårlig når det kommer til computer, især bærbar.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. april 2012 - 13:38 #1
der findes en virus, der lukker en pc ned efter ca 10 sekunder.
Hvis det er det, så kan det være lidt kringlet at slippe for, da man jo ikke har meget tid - den enkle ville være at flytte harddisken over i et eksternt kabinet, og så tilslutte den en anden pc, og lade den skanne disken for vira.
Men det skal du jo nok have hjælp til...

Det kan også være blæseren, der er defekt, og så bliver cpu hurtigt for varm, og lukker ned - igen dyret skal åbnes, så det er også med hjælp udefra.
Avatar billede Rembaw Nybegynder
03. april 2012 - 14:23 #2
Det er ikke noget med den, den går bare i stå. Alt stopper jeg kan stadig bruge musen og sådan men tværtimod står alle program bare i frys.

Og nogengange kommer den der " Microsoft Corporation Virker ikke "  Afslut process / anuller
Avatar billede Rembaw Nybegynder
03. april 2012 - 14:27 #3
Microsoft Windows***
Avatar billede claes57 Ekspert
03. april 2012 - 14:55 #4
har du en win7-dvd - så boot på den, og prøv med 'reparer'