Avatar billede Olebjur Nybegynder
01. april 2012 - 14:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Top-bar forsvundet i Windows 7?

Hej med jer,

Har netop installeret nyt Windows 7 i en lettere modificeret udgave. Alt fungerer helt perfekt, men når jeg laver mapper og andre vinduer i fuld skærm (Maksimere), så forsvinder top-baren hvor minimer og luk vindue knapper er..

Gætter på der er en nem løsning, men kan simpelthen ikke finde noget selv. Har kigget igennem samtlige indstillinger for mapper osv.

Håber i forstår mit spørgsmål. Skal glædelig levere et screenshot for at forklare problemet yderligere, hvis det er nødvendigt :)..

På forhånd tak,
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 15:34 #1
Prøv F11
Avatar billede Olebjur Nybegynder
01. april 2012 - 15:38 #2
Det har jeg desværre prøvet. F11 giver mig fuld skærm, men stadig ingen "top-bar" ..
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 15:51 #3
Prøv evt:

1 Computer
2 Organiser
3 mappe og søgeindstillinger
4 Fanen Vis

Gendan standardindstillinger
Avatar billede Olebjur Nybegynder
01. april 2012 - 15:59 #4
Det har jeg desværre også prøvet, men da det er en modificeret version, er "standard indstillingerne" desværre som da den  blev installeret.. Og derfor ingen "top-bar" ..
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2012 - 16:31 #5
Hvis ikke du finder en anden løsning, kan du i stedet for at maksimere: Tag fat med musen i kantan af siden, og træk den ud til skærm-kanten. Der må kun være ét vindue åben når du gør det.
Luk nu siden på krydset i øverste højre hjørne.
Næste gang du åbner et vindue, skulle det så gerne åbne i den sidst brugte størrelse.
Avatar billede Olebjur Nybegynder
01. april 2012 - 16:52 #6
Hej vejmand,

Ja det fungerer helt fint.. Det er det tættest på at maksimere jeg kan komme.. Det må jeg leve med, når jeg nu vil have et modificeret windows :) ..
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2012 - 20:44 #7
Ved ikke om der kommer en anden løsning, ellers kommer her et svar.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 21:33 #8
Hvad er en modificeret udgave ????
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 07:08 #9
@Olebjur
Hvad mener du med:
Windows 7 i en lettere modificeret udgave ?