Avatar billede Lasse4497 Nybegynder
28. marts 2012 - 19:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slumre tilstand

Hej..

Jeg har den seneste uge oplevet at når jeg sætter min computer i slumre tilstand, og vækker den igen, så kommer det ikke frem at den kræver en adgangskode, hvilket godt kan være lidt irriterende, når jeg inde i indstillinger har sat den til at bede om adgangskode.

Jeg har prøvet at virus scanne (fandt to ting men det hjalp ikke at få dem ryddet af vejen) og, sætte computeren tilbage i tid, til et tidspunkt hvor jeg ved at den bad om det.

Jeg har prøvet alt hvad jeg lige kan komme i tanke om.

Jeg har får ikke så lang tid skiftet fra vista(32bit) til 7(64bit), men jeg har ikke så meget forstand på det, til at vide om det kan være en fejl i styresystemet.

Jeg håber der er nogle der måske kan hjælpe.

Lasse
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2012 - 20:38 #1
Gå ind under Control panel/ system og sikkerhed/power option/ der kan du under password sætte det til ingen passwoed, eller lignende, min er på engelsk.
Avatar billede Lasse4497 Nybegynder
28. marts 2012 - 21:36 #2
Tak for de nu behøver jeg ikke se på at folk ligger gay porno som start skærm :)
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2012 - 21:22 #3
Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede Lasse4497 Nybegynder
30. marts 2012 - 09:18 #4
tak valbycom for at have fundet løsningen det ville være dejligt vis du lige vil skrive i et svar så jeg kan få lukke og givet point :)
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2012 - 13:00 #5
Ok:)