Avatar billede Larsernen Novice
24. marts 2012 - 16:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows Home server 2011 HJÆLP!

Hej jeg vil gerne høre om nogen har en ide til whs 2011
Når jeg bruger remote desktop kører jeg en server men når jeg stopper remote desktop stopper alt hvad jeg kører. :(
nogen der har en måde at køre en "minecraft server brugene bukkit"på uden at den lukker konstant når du ikker er på!
her er min server
http://www.edbpriser.dk/server/fujitsu-primergy-tx140-s1-5u-id-5359746.aspx
Avatar billede Larsernen Novice
24. marts 2012 - 16:54 #1
Jeg vil gerne kunne styre min server via remote desktop programmer som teamwiwer osv.
Avatar billede gorgemuld Nybegynder
26. marts 2012 - 11:41 #2
Når du logger af din RDP session lukker de programmer du har kørende. Hvis du derimod bare afbryder forbindelsen fortsætter dine programmer med at køre i den afbrudte session.

Du kan også lave dig en TeamViewer konto, som du så tilgår maskinen med. TeamViewer er rimelig enkelt at sætte op til at kører på en konto, så du ikek behøver at taste ID og password hver gang.