Avatar billede doctorcopenhagen Nybegynder
20. marts 2012 - 16:27 Der er 3 kommentarer

Visse ikoner gemmer sig på mit skrivebord

Jeg har Windows 7 ultimate 64bit.

Her på det seneste har jeg oplevet at visse ikoner en gang i mellem gemmer sig på mit skrivebord. Med at gemme sig mener jeg at de ligger i mappen C:\Users\mig\Desktop, men de vises ikke på selve skrive bordet. laver jeg en ny genvej sises den, men med et (2) bagved da det andet link reelt ligger der men er gemt.

Har prøvet at højreklikke på skrive bordet og slå vis ikoner fra og til, men det har ingen effekt. Har også inde i selve mappen C:\Users\mig\Desktop, hvor jeg godt kan se de skjulte ikoner prøvet at højreklikke på dem og se om de eventuelt stod som skjulte, det gjorde de ikke.

Jeg har prøvet at nulstille min firewall hvis den havde set sig sur på nogen ikoner...

Er der nogen der en idé om hvad der kan være galt?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2012 - 16:36 #1
Har du prøvet at trykke på F5 for at opdatere skrivebordet?
Avatar billede doctorcopenhagen Nybegynder
20. marts 2012 - 18:40 #2
Ja og jeg har også haft genstartet efter nogle af tiltagene.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. marts 2012 - 19:18 #3
Ved ikke om dette måske kan være problemet: http://support.microsoft.com/kb/2642357

PS: husk altid at sende dine kommentarer som Kommentar, og ikke som svar.
Svar er til pointgivning, som tak for hjælpen.

Nu står spørgsmlet som Besvaret i oversigten, og mange går derfor ikke ind i spørgsmålet. Men ingen ved endnu hvad løsningen er, så det kan ingen jo være tjent med.