Avatar billede lasse0000 Novice
18. marts 2012 - 21:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vista mail

Hejsa Sidder med en nyere pc, med win7 på,samtidig har jeg harddisken fra den gamle pc som kørte Vista. Jeg ville meget gerne flytte indholdet fra windows mail over til den nye outlook 2010,men da jeg jo ikke kan åbne win mail,grundet jeg køre win7, kan jeg kun finde adressekartoteket, er der en måde til at over føre hele det gamle, eller er det kun kontakt personerne, der kan flyttes.
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2012 - 19:44 #1
har du  ikke computeren med win vista ??  eller er det kun disken? du har ???  OG vis det KUN disken du har LØS  så set dn over ien computer med OS på

Sådan tager du backup af dine mails i Outlook

http://www.pcworld.dk/art/9394/saadan-tager-du-backup-af-dine-mails-i-outlook

eller vis du har en USB så lav den her http://www.ubuntu.com/

2.Download og kør programmet Universal USB Installer fra
www.pendrivelinux.com/universal-usb-installer-easy-as-1-2-3/

3.Vælg 'DBAN 2.2.6' i menuen ‘'Step 1'':

4.Programmet burde selv finde den tidligere downloadede ISO-fil. Hvis den ikke automatisk bliver fundet, skal du manuelt trykke på knappen ‘Browse' og vælge den.

- Vælg USB-drevet i ‘Step 3'. Vær meget sikker på, at du vælger det korrekte drev!

- Sæt flueben i boksen ved siden af drev-valget.

- Tryk på knappen ‘Create' og følg processen.

- Programmet formaterer og overfører nu ISO-filen til USB-pennen
5.Start UNI•Serveren med USB-pennen isat en af USB-portene bag på serveren.

Hvis serveren ikke automatisk booter fra USB-pennen, tryk F12 under opstarten for at åbne boot menuen, og vælg "USB Device" på listen efterfølgende.

Starter programmet stadig ikke, kan USB-porten være defekt. Prøv en anden port og start forfra fra punkt 4.

Harddiskene bliver nu formateret og overskrevet.og når  du er inde i ubbutu disktop  så klik på System computer og se om du kan se den disk

og vis du kan skal du klike på Programmer >Microsoft Office>Office14

C:\Program Files\Microsoft Office\Office14
Avatar billede lasse0000 Novice
26. marts 2012 - 23:28 #2
Tak skal du have, det var lige hvad jeg skulle bruge, har kun disken, men Ubuntu har jeg liggende, smid et venligst et svar.
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2012 - 09:00 #3
her  dur det ???