Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 04:53 Der er 2 kommentarer

Findes en Portable Ver af MS Dos 6.22 & Windows 3.11 ?

Findes der (mest for sjov) en Portable Ver af MS Dos 6.22 & Windows 3.11
lige til at kopiere over på en USB stift og boote sin pc fra den, eller vil
det ikke kunne lade sig gøre ?
Hvis den findes, så findes den ???

Vil vise min Datter fra 1994 hvordan Windows så ud dengang, og hvor meget der er sket siden da.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 08:11 #1
det tror jeg ikke du skal regne med der gør

på hirens ligger der en win xp version til at starte op via cd men har aldrig hørt om 3.11

jeg har også de bios og win 3.11 version man kunne købe dengang

m.v.h
Avatar billede claes57 Ekspert
16. marts 2012 - 08:21 #2
jeg har en (næsten) - liggende som virtual pc.
Det kan bruges som demo - men mus og netværk er ikke fungerende.