Avatar billede jengy Nybegynder
14. marts 2012 - 20:19 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

begræsningen i computeren

Jeg har lige installeret win 7 og office 2007.
Problem: Jeg forsøger at oprette et windows-live id og skal så bekræfte dette ved at aktivere et link jeg har modtaget i outlook, det kan jeg ikke , jeg får meddelsen:
"Handlingen er blevet annuleret pga. begræsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren". Hvor retter jeg på denne begrænsning??
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2012 - 20:29 #2
Dette hjælper ofte:

Prøv at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på  .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra
"ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile"
Avatar billede jengy Nybegynder
14. marts 2012 - 20:57 #4
Ja det hjalp at rette lidt registreringsdatabasen. Tusind tak for hjælpen og tak fordi der er noget der hedder eksperten.dk
Avatar billede jengy Nybegynder
14. marts 2012 - 20:59 #5
Ja det hjalp at rette lidt registreringsdatabasen. Tusind tak for hjælpen og tak fordi der er noget der hedder eksperten.dk hvor er det "fedt"
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2012 - 21:02 #6
Velbekomme, husk at sende dine egne indlæg som kommentar, og ikke som svar. Svar er til pointgivning, som tak for hjælpen.

Hvem ønsker du at tildele point?
Avatar billede jengy Nybegynder
14. marts 2012 - 21:09 #7
point til vejmanden
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2012 - 21:12 #8
Oki, tak, så kommer her et svar til accept.  :-)