Avatar billede ken1965 Nybegynder
14. marts 2012 - 16:37 Der er 3 kommentarer

Konvertering fra ai til pdf

Jeg undrer mig over at når jeg konvertere min ai fil til pdf ændrer billedet sig markant. Det bliver meget lysere og har ikke helt den samme struktur i billedet.
Jeg gemmer i den bedste pdf kvalitet og min ai fil er lavet i cmyk.
Jeg vil jo gerne have det skal ligne min ai fil så meget som muligt.
Er der nogle der kan hjælpe?

Vh. Kenneth
Avatar billede prodic Mester
14. marts 2012 - 17:03 #1
Er det muligt at du kan uploade både .ai og .pdf-filen?

I vores normale produktionsmiljø, hvor .ai filer anvendes i 1000-tal, er jeg ikke stødt på et lign. problem, så hvis det er muligt vil jeg gerne se filerne og evt. give en forklaring.
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. marts 2012 - 18:26 #2
Det kan have noget at gøre med din farvestyring og hvilken profil du gemmer din PDF med. Har du kigget på det?
Avatar billede milter Ekspert
14. marts 2012 - 20:04 #3