Avatar billede Pind4 Nybegynder
14. marts 2012 - 06:11 Der er 8 kommentarer

Publisher

Jeg har købt microsoft office 2010. Dermed har jeg slettet 2007. Nu ønsker jeg imidlertid at benytte funktioner som kun er med i 2007-udgaven af publisher. Er det muligt at downloade en del af denne pakke fra 2007 uden af slette 2010'eren?
Avatar billede Pind4 Nybegynder
14. marts 2012 - 06:13 #1
Lige et tillægsspørgsmål.
Er share point 2010 "afløseren" for publisher (web 2007)  ?
Avatar billede KHHP Juniormester
14. marts 2012 - 08:16 #2
Så vidt jeg ved er alle funktioner fra 2007 med i 2010, det er meget muligt at de har lagt nogle funktioner over i sharepoint. Sharepoint er afløseren til Frontpage
Avatar billede Pind4 Nybegynder
14. marts 2012 - 10:22 #3
webværktøjer er ikke med i 2010 udgaven. Derfor forespørger jeg omkring 2007
Avatar billede officedude Nybegynder
14. marts 2012 - 11:40 #4
Hej Pind4

MS skriver om Web mode:
Creating new Web sites and Web publications is not available in Publisher 2010. However, users can still edit Web publications created in an earlier version of Publisher. Publisher 2010 does not display a folder of Web site templates, or a user interface access point to change a publication to Web mode. However, users see a Web mode tab when they open a Web publication created in an earlier version of Publisher.

En nem løsning må være at installere 2007 på en virtuel PC, og så skifte til den når du har brug for det.

Venlig hilsen/Kind Regards

Mikael Abildtrup Olesen
Owner /Developer
Office Eksperten

Phone +45 2870 5076
Email mail@officeeksperten.dk
Web www.Officeeksperten.dk
Avatar billede Pind4 Nybegynder
14. marts 2012 - 13:27 #5
Det lyder som et godt forslag - hvordan jeg kan "benytte" en virtuel PC ?
Avatar billede officedude Nybegynder
14. marts 2012 - 14:41 #6
Hej igen

Følg vejledningen her - det er ikke rocket science:
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/

Venlig hilsen/Kind Regards

Mikael Abildtrup Olesen
Owner /Developer
Office Eksperten

Phone +45 2870 5076
Email mail@officeeksperten.dk
Web www.Officeeksperten.dk
Avatar billede Pind4 Nybegynder
15. marts 2012 - 08:14 #7
Hej
Mange tak for hjælpen.
Jeg kan se der er et piontsystem.
Måske en kunne give et hint om hvordan jeg deler ud :-)
15. marts 2012 - 16:34 #8