Avatar billede libverda Nybegynder
13. marts 2012 - 15:55 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

inkombatibelt program

Efter opgradering fra Win XP til Win 7, kan jeg ikke længere få ULeadPhotoExpress 4.0 SE til at køre....jeg får at vide at programmet er inkombatibelt. Findes der en løsning, så jeg kan 'tvinge' programmet til at køre?..jeg har prøvet at lade min PC køre med XP-indstilliger for det pågældende og lige fedt hjælper det...
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2012 - 16:48 #2
Nu kører jeg ikke selv Win 7 (og har ikke prøvet dette), men man kan hente en virtuel version af Xp som hedder Xp mode. Om programmet kan køres herfra det er så spørgsmålet:
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
Avatar billede libverda Nybegynder
14. marts 2012 - 08:28 #3
milter: tak har været der; 220661: det er sikkert en god idé, men så skal jeg til lommerne, for Xp mode køres kun fra W7 Pro (iflg. Microsoft)..jeg tester dit forslag hos én, der kører W7Pro - tak og vender tilbage.
Avatar billede libverda Nybegynder
15. marts 2012 - 17:13 #4
XPmode virker Tak til 220661 og 200 points
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2012 - 18:32 #5
Jamen det var da fint. Så lægger jeg et svar her :-)