Avatar billede RasmusAalborg Nybegynder
13. marts 2012 - 15:11 Der er 13 kommentarer

SSD, win7 64 forsøger at udpakker fil i min recovery partitation

Jeg har for nylig installeret win 7 64 bit på min ssd. Da det er en lenovo er der oprettet flere partioner så jeg har et c: drev samt et recovery drev Q:

Når jeg henter filen kommer pakningsfilen ganske vist over i download mappen i C: Jeg trykker kør på filen, men filen vil udpakke programmet i mit Q:drev i stedet for C:

Hvordan kan jeg ændre dette så filen bliver installeret  i C: i stedet for Q:?

Filen er en bootstrapper til microsoft office

Håber der er nogle som kan hjælpe :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. marts 2012 - 15:35 #1
Skal vi prøve igen?
Hvilken type pakket fil er det? RAR ZIP eller??
hvis du højreklikker på filen hvilke muligheder får du så?
Avatar billede RasmusAalborg Nybegynder
13. marts 2012 - 16:31 #2
Ja lad os det. Det er en bootstrapper til office. Skulle installere det men er svært når win vil have filen lagt i mit Q: Den har ikke noget andet filnavn.

når jeg højreklikker er der følgende:

Åben
kør som administrator
Fejlfinding i forbindelse med kompitabilitetsproblemer
Fastgør til menuen start
Fastgør tilproceslinien
gendan tidligere versioner
send til
klip
kopier
opret genvej
slet omdøb
egenskaber
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2012 - 20:26 #3
Hvilken type pakket fil er det

kik i #1 eller højreklik på filen og klik på egenskaber

der står det

se her

http://billedeupload.dk/images/E9Hy.png

http://billedeupload.dk/images/1SEGq.png
Avatar billede RasmusAalborg Nybegynder
15. marts 2012 - 15:01 #4
Det er en program exe fil.

Kan sagtens installere filen på min anden computer. Det må have noget med SSD disken at gøre. Men hvordan jeg ændre hvor filen skal gemmes, ved jeg ikke.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2012 - 17:23 #5
må jeg få et billed af den file og progam http://billedeupload.dk
Avatar billede RasmusAalborg Nybegynder
15. marts 2012 - 18:18 #6
jeps. har lige uploaded 3 billeder
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 08:45 #7
kan ikke se dem ?
Avatar billede RasmusAalborg Nybegynder
16. marts 2012 - 13:26 #8
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 22:23 #9
okæy  prøv og udpakkke den i Q:drev og så det dur  så flytte dem til C  du skal ikke kopier du skal  klippe dem
Avatar billede RasmusAalborg Nybegynder
18. marts 2012 - 16:59 #10
Det kan ikke lade sig gøre at installere på Q: da det er et beskyttet drev til sikkerhedsfilen. Hvordan vil du klippe filen? Jeg skal jo have ændret hvordan filen pakkes ud i forhold til placering. er der ikke en kommando, til ændring af dette?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2012 - 19:11 #11
Det kan ikke lade sig gøre at installere på Q:

lav en nu disk :-)
Avatar billede RasmusAalborg Nybegynder
20. marts 2012 - 22:16 #12
Har fundet ud af, at problemet skyldes de recovery diske som jeg har fået fra Lenovo. De er kun skabt til win7 installation på almindelig hardisk og ved installation laver diskene flere participationer. Troede jeg var heldig ved sidste forsøg, hvor jeg kun installlerede win7 hoveddisken, at jeg så slap for recovery participationen, MEN NEJ :-)

Har bestilt et nyt win7 uden Lenovos os konfiguration, så jeg selv kan vælge antal participationer. Skal kun have en, når det nu er SSD. SSD drev kan åbentbart ikke lide flere participationer.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2012 - 23:28 #13
C:\Program Files\Microsoft Office\Office14

dur det nu ???