Avatar billede RasmusAalborg Nybegynder
13. marts 2012 - 07:48 Der er 3 kommentarer

SSD, win7 64 forsøger at udpakker fil i min recovery partitation

Jeg har for nylig installeret win 7 64 bit på min ssd. Da det er en lenovo er der oprettet flere partioner så jeg har et c: drev samt et recovery drev Q:

Når jeg henter filer kommer pakningsfilen ganske vist over i download mappen i C: Jeg trykker kør på filen, men filen vil udpakke programmet i mit Q:drev i stedet for C:

Hvordan kan jeg ændre dette så det bliver i C: i stedet for Q:?

Håber der er nogle som kan hjælpe :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. marts 2012 - 08:15 #1
Hvilken type pakket fil er det? RAR ZIP eller??
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2012 - 08:52 #2
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Som beskrevet når du opretter spørgsmål i denne kategori, er den kun til eksperten.dk relaterede spørgsmål.

Jeg vil mene denne kategori er bedre:
www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows7
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. marts 2012 - 09:06 #3
Damm. så igen ikke hvilken kategori sp. ligger.:-(