Avatar billede msn-8900 Nybegynder
12. marts 2012 - 11:29 Der er 12 kommentarer

Opret en Turnerings plan

Hejsa

Jeg skal bruge en turnerings plan hvor jeg har ca. 15 hold opdelt i f.eks. 3 gruper.
i grupperne møder holdene hinanden indbyrdes dvs 4 kampe til hver.

Jeg vil gerne bruge enten et program eller et excel ark hvor jeg bare kan skrive resultaterne ind og derefter regner programmet/Excel selv stillingen ud med med målscore og lignende?
Avatar billede meltinis Nybegynder
12. marts 2012 - 11:36 #1
Jeg har lavet et sådan i Google Docs... det vil jeg godt dele med dig hvis det har interesse. Du kan i hvert fald tage det du skal bruge. Det er måske ikke super intuitivt, men det virker :o)

Hvordan kan jeg sende dig et link?
Avatar billede meltinis Nybegynder
12. marts 2012 - 11:44 #2
Jeg har downloaded det som MS Excel - jeg har lige testet om det stadig virker - det ser sådan ud, men hvis det ikke gør så skriv tilbage.

http://dl.dropbox.com/u/4630423/League.xls
Avatar billede msn-8900 Nybegynder
12. marts 2012 - 11:45 #3
tager lige et kig på det, tak..
Avatar billede meltinis Nybegynder
12. marts 2012 - 11:49 #4
Alternativt - har du en Android mobil så søg på Play.google.com efter Round Robin - der er bla.a et program som hedder Quick Tournament Maker... ser meget lovende ud :o)
Avatar billede msn-8900 Nybegynder
12. marts 2012 - 14:48 #5
Jeg bruger Iphone så den løsning er desværre ikke tilrådighed.

Er det andet skema i escel lavet som liga form?
Avatar billede meltinis Nybegynder
12. marts 2012 - 15:33 #6
Ja, men det er lavet til én liga - dvs. har du tre grupper skal du lave tre kopier - lidt besværligt, men desværre den løsning det blev lavet til.
Avatar billede meltinis Nybegynder
12. marts 2012 - 17:00 #7
Jeg har lige fundet denne da jeg alligevel søgte lidt på Round Robin - tror det er præcis det du leder efter

http://challonge.com/
Avatar billede msn-8900 Nybegynder
13. marts 2012 - 21:50 #8
hvordan laver jeg det så til liga form hvis jeg bruger challonge?
har prøvet at kigge lidt på det
Avatar billede meltinis Nybegynder
14. marts 2012 - 16:43 #9
"Ny Challonge" (Oppe til højre) -> Og derefter er det eneste som er vigtigt at vælge er "Type" = Round Robin. Resten giver vidst sig selv. Hvis ikke så skriv igen :o)
Avatar billede msn-8900 Nybegynder
14. marts 2012 - 18:40 #10
Jamen så skal jeg jo selv skrive stilling, målscore og point op?
Avatar billede meltinis Nybegynder
15. marts 2012 - 10:27 #11
Ja du er selv nødt til at skrive scoren op...Den har svært ved at vide hvad resultaterne bliver :o) men hvis du kigger på første side så kan du nederst se stillingen.
Avatar billede meltinis Nybegynder
24. marts 2012 - 02:29 #12
Nu har jeg lavet om i Excelarket således det hele laves derinde. Du indtaster blot holdnavnene under Teams og klikker på Generer. Resten giver vidst sig selv :o) http://dl.dropbox.com/u/4630423/League.xlsm