Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2012 - 18:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Log- in Win 7

Win 7.

Min pc har jeg altid sat til ikke at kræve log-in ved opstart.

Men er begyndt at komme med login når den er genstartet eller starter op fra bunden.

Ved slumre - dvale kræver den ingen login, kun ved ovenstående.

Jeg har sat pc´en til ikke at kræve en adgangkode ved opstart.

Har kørt lidt tilbage til et andet gendannelse tidspunkt, dette gav ingen resultat.

Så hvordan får jeg den til også at droppe log-in ved genstart ?
Avatar billede haverslev Novice
09. marts 2012 - 18:42 #1
Måske du har fået installeret en asp.net bruger eller .net Framework bruger og den kan du blot slette i Kontrolpanel, Brugerkonti - når den er slettet, så skulle den gerne starte direkte op UDEN at bede om noget
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2012 - 18:49 #2
@haverslev,

kan kun se mig selv som bruger under brugerkonti + en gæstekonti som ikke er aktiveret ?

Eller hvordan finder jeg frem til asp.net bruger eller .net Framework bruger .
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2012 - 19:03 #3
@haverslev,

+
under profiler er der gemt 3 profiler på denne computer :

1/ standardprofil
2/ updatususer
3/ mit navn.

Er det en af dem du mener jeg skal slette og i såfald hvilken  ?
Avatar billede haverslev Novice
09. marts 2012 - 19:11 #4
#1 - Nej det skal være en bruger der direkte hedder noget med .Net - hvis ikke, så er det ikke problemet.

#2 hvor finder/ser du de profiler ?
Avatar billede haverslev Novice
09. marts 2012 - 19:14 #5
Ellers fjern flueben her:
http://www.w7h.dk/index.php/3444
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2012 - 19:15 #6
ok,

Jeg kan
se dem under =

brugerkonto - konfigurer avancerede egenskaber for brugerprofil
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2012 - 19:22 #7
@Haverslev

Genialt, det virker. Tak for hjælpen !!!

Smid et svar :)
Avatar billede haverslev Novice
09. marts 2012 - 19:24 #8
Ok, de profiler skal du ikke røre ved.

http://support.microsoft.com/kb/973289/da

updateuser er som regel en Nvidia ting og er uskadelig
Avatar billede haverslev Novice
09. marts 2012 - 19:24 #9
Godt, hermed svar :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2012 - 19:27 #10
@Haverslev,

Kan god se at jeg ikke skal røre disse profiler.

Men du fik løst probelemet, genialt Tak

send et svar