Avatar billede NikolajNHolm Nybegynder
08. marts 2012 - 16:45 Der er 4 kommentarer

Har brug for hjælp til valg af (gaming)-laptop

Hej eksperten, dette er mit første indlæg nogensinde.

Jeg er på udkig efter en ny laptop, da min 4 år gamle LG r-700 er ved at stå af.

Min mor har lige fået en ny (Acer Aspire 5750G) og ville for sjov prøve at køre League of Legends på den, og fandt ud af at den kunne køre spillet med fuld settings på 60 fps.

Jeg har nu kigget på den online, og kan finde den til 4800 kr. her: http://www.computersalg.dk/produkt/841790?varenummer=841790&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner

Mit spørgsmål er dog, om der er andre, bedre pcer, som ville kunne køre LoL da det primært er det jeg spiller, men også andre spil. Grunden til at jeg kigger på laptop og ikke stationær er da mine forældre er skilt. :-)

Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede pstidsen Novice
08. marts 2012 - 16:53 #1
Hej og velkommen til Eksperten.dk

Grafikkortet er elendigt, men det er også fordi LoL ikke kræver meget. Du skriver "andre spil". Hvilke? Og budgettet 5 af de lange?
Avatar billede NikolajNHolm Nybegynder
09. marts 2012 - 10:02 #2
Ja, vil maks give 5000, og det ved jeg ikke rigtig, bare de fleste nye..
Avatar billede pstidsen Novice
09. marts 2012 - 14:46 #3
Du kan langt fra spille de nyeste spil for 5000. Vil du så bare have så god en gamer som muligt eller vil du bruge flere penge?
Avatar billede pstidsen Novice
09. marts 2012 - 18:25 #4
Vælg en af disse to hvis du vil holde dig på de 5000: http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=6303609;5846464 Den fra ASUS er bedst, men har kun en 14" skærm. Synes du skal vælge ASUS medmindre du VIL have 15,6".