Avatar billede enirtak Nybegynder
08. marts 2012 - 01:46 Der er 1 kommentar

Hjælp nyt grafikkort

Jeg har et lille problem, jeg har købt en brugt brugt computer og nu har jeg købt et nyt spil, når jeg forsøger at åbne spillet kommer der en fejlmelding hvor der står: Kunne ikke starte spillet. Enheden kan ikke køre denne titel. Dit grafikkort understøtter ikke minimum shader model 2. Opgrader venligst dit grafikkort.

Jeg ved ikke om det er den rette kategori jeg skriver under.
Så spørgsmålet er, hvad skal jeg gøre jeg skal vel anskaffe mig et nyt grafikkort, jeg skal vel købe et nyt grafikkort, men hvilket et skal jeg købe og hvor kan jeg få et godt men samtidig billigt.

Jeg har ikke særlig meget forstand på computere, så jeg håber at i bærer over med at det muligvis er et lidt dumt spørgsmål
Avatar billede zoso Novice
08. marts 2012 - 05:27 #1
Det første du skal gøre er at oplyse hvilket styresystem du kører, samt hvilket grafikkort det drejer sig om.

Dit graffikort kan højst sansynligt ikke køre det spil det drejer sig om.
Du kan tjekke om din pc kan køre spillet her.
http://cyri.systemrequirementslab.com/cyri/

Hvis du vil have bud på grafikkort, skal du oplyse din pc's specifikationer, model eller give et link til den.

I tilfælde at din pc ifølge overstående link godt kan køre spillet, skal du opdatere de seneste driver-versioner til dit grafikkort og DirectX.

DirectX opdateres her.
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?DisplayLang=en&id=35