Avatar billede allanstreymoy Nybegynder
06. marts 2012 - 21:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

En sådan grænseoverflade understøttes ikke

Når jeg højreklikker på skrivebordet popper en beskedboks op som siger at "En sådan grænseoverflade understøttes ikke". Det samme sker hvis jeg prøver at afspille noget fra min eksterne harddisk med windows media player.

Min batteriindikator er også forsvundet (har en bærbar).

Musepilen viser også, med jævne mellemrum, at computeren arbejder, selvom den jeg ikke har gang i noget.

min bærbar kører på windows 7
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2012 - 21:44 #1
Hej og velkommen.

Prøv dette:

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.filehippo.com/download_malwarebytes_anti_malware/download/c4ad40bd8c9c8bb8547419e98b8861e4/

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2012 - 21:47 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2012 - 21:49 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2012 - 21:51 #4
Du skal bruge bruge free version af programmet
Avatar billede allanstreymoy Nybegynder
10. marts 2012 - 10:56 #5
Det hjalp desværre ikke. Jeg har også kørt bullguard igennem, men den kunne heller ikke finde noget?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2012 - 11:23 #6
Okay.
Så vil jeg anbefale du tjekker disken for fejl:
http://pctricks.dk/chkdsk-pa-vista-215.html
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2012 - 11:24 #7
Denne virker også på Win 7.
Du skal genstarte for at din disk tjekkes.
Avatar billede allanstreymoy Nybegynder
13. marts 2012 - 22:58 #8
Det hjalp desværre heller ikke.
Nu har jeg så også fundet ud af at "enheder og printere" er helt tom, eller det vil ihvertfald ikke komme frem...
Avatar billede allanstreymoy Nybegynder
09. april 2012 - 13:52 #9
hvordan lukker jeg denne tråd?
bærbaren er nu formateret, og problemet er væk.