Avatar billede karsten10 Nybegynder
06. marts 2012 - 11:41 Der er 3 kommentarer

Firewall deaktivere?

He, hvordan kan jeg deaktivere en firewall? så jeg blandt andet kan spille ' spil ' på facebook altså den gider ikke indlæse eller tilslutte sig til serveren tror det er fordi firewall er aktiveret!

Og jeg prøver altså at deaktievere den men den kræver ' adminstrator ' det er jo på skolens comp? hvordan kan jeg lige fjerne det nogen der ved?

tak på forhånd
Avatar billede kimtheman Novice
06. marts 2012 - 11:45 #1
tja det kan du så ikke hvis det er på skolen og du ikke har de rettigheder.
Avatar billede karsten10 Nybegynder
06. marts 2012 - 12:13 #2
Øv da :)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
06. marts 2012 - 13:04 #3
Facebook spil kræver typisk ikke at firewallen deaktiveres, så det er nok mere sandsynligt at skolen har lukket af for spillet andre steder i systemet.