Avatar billede hyben Novice
05. marts 2012 - 17:17 Der er 1 løsning

Ingen adgang til mine kontakter og andet bøvl på IPad og telefon

Hej ... Måske er dette i den forkerte kategori ..så giv lige besked hvis mit spørgsmål skal flyttes.

Min IPad og min telefon har smidt kontakter væk! Jeg har lige fået ny Mac og overført data fra min pc. Jeg ved ikke om det er der problemet ligger.

På min Mac kan jeg se alle kontakter i adressebogen - men ikke på min iPhone eller min iPad.

Jeg har hentet backup og jeg har restoret men intet hjælper. På min telefon kommer telefonmenuen ikke frem ...men al info vises hvis der ringes til mig. Min telefon fryser hvis jeg vil afbryde en samtale ...Min Ipad vil ikke gå i funktionen mailkonti .... NOGEN der ved, hvordan jeg løser disse problemer?
Avatar billede hyben Novice
15. marts 2012 - 19:53 #1
ping til mig!!!