Avatar billede michaeltryl Seniormester
03. marts 2012 - 09:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows. Kunne ikke få adgang

Efter en opdatering får jeg denne fejl hver gang jeg vil åbne et program.

Windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil. Du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elementet.

Højreklikker jeg og vælger kør som admin virker det fint, men det skal jeg også selvom jeg er logget på som admin.

Prøvede første at installere alle de næste opdateringer, for at se om det kunne hjælpe, men det gjorde det ikke.

Jeg har også prøvet at gendanne til et tidligere punkt, uden held.
Håber en kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2012 - 16:11 #1
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJ5sfhK20EgV3bhdyV-SMrESVeGYbtRCKD1OGd_SAfBBJ-2dSq

?????????

prø at fjerne den opdatering

start Kontrolpanel\System og sikkerhed\Windows Update

http://res1.windows.microsoft.com/resbox/da/Windows%207/main/7164c75e-9c84-49c4-9acd-a168bb1e6b62_0.jpg

Installerede opdateringer

Kontrolpanel\programmer og funktioner \Installerede opdateringer
http://peter.mpbrun.dk/wp-content/uploads/Windows7-sprogpakker/Opdateringer.png
Avatar billede michaeltryl Seniormester
07. marts 2012 - 21:47 #2
Det virkede at fjerne den. mange tak for hjælpen.
smid svar så får du point
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2012 - 15:32 #3
her
Avatar billede Fernis Nybegynder
07. april 2012 - 11:40 #4
Kan du huske hvilken opdatering det var du afinstallerede? Det er vel ikke sprogpakken som rasmus64745 henviser til i sit indlæg?
Jeg står med samme problem efter at have installeret CS5.5. Dog kan jeg ikke åbne programmerne som administrator, men kun i fejlsikret tilstand. Problemet kom først da jeg genstartede computeren..
Avatar billede michaeltryl Seniormester
07. april 2012 - 12:00 #5
desværre kan ikke huske hvad den hed