Avatar billede BorisChr Nybegynder
01. marts 2012 - 12:07 Der er 3 kommentarer

Glemt administratoradgangskode til Windows 7

Jeg har ændret min administratoradgangskode til Windows 7 på min bærbare HP maskine.

Jeg har prøvet forskellige ting, som jeg har fundet på nettet:

1. Start i fejlsikker tilstand

2. Start fra seneste gendannelsespunkt.

3. Fremstilling af en boot cd med et Linux system (Ophcrack) - kan ikke finde adgangskoden, hverken på den bærbare eller på min stationære Hp med Windows pc

4 Fremstilling af 2 andre Linux boot cd'er (pogostick og PC Login Now) men ingen af disse virker heller.

Derfor er jeg lidt lost og håber, at nogen har en løsning

Hilsen

Boris
Avatar billede Wally1973 Praktikant
01. marts 2012 - 12:09 #1
Hiren's BootCD kan fjerne adgangskoden, så den er blank.
http://www.hirensbootcd.org/download/

Husk at sætte en ny adgangskode efter at du er logget ind. :)
Avatar billede BorisChr Nybegynder
01. marts 2012 - 13:38 #2
Jeg prøver forslaget-:)

Boris
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2012 - 18:59 #3
http://www.windowsloginrecovery.com/ (...)

Den hurtige og effektive metoder til at knække Windows 7 Password

Sammenlignet med sin forgænger, såsom Windows XP eller Vista, den nyeste Windows 7 operativsystem arbejder mere kraftfuldt og sikkert, ikke så mærkeligt, flere og flere mennesker sætter deres lid til Windows 7, men ikke noget andet Windows-system. Som vi kender det uventede glemmer Windows password hændelse sker jævnligt, så hver Windows 7 bruger ville være bedre at få en professionel Windows 7 adgangskode krakker som en backup til at knække Windows 7 adgangskode effektivt på ingen tid.

Nedenfor vil vi eftertænksomt introducere 2 løsninger til at knække Windows 7 adgangskode (administrator password og andre brugerkonto adgangskode) for dine referencer, og så kunne du få adgang til din låste systemet med det samme.

Metode 1: Crack Windows 7 adgangskode med diskette
Mens mistet Windows 7 adgangskode, kan brugerne få Windows 7 password crack med Windows password reset disk og igen få adgang til den låste systemet. Følgende er den detaljerede trin om, hvordan man knække Windows 7 adgangskode:

Bemærk:
Windows password reset disk skal være oprettet i forvejen, hvis du ikke har oprettet en før tabt eller glemt adgangskode, vil denne metode være ude af brug. Desuden kan denne disk kun finde ud af password opsving for lokale brugerkonti i stedet for den på domæne.

STEP1. Når du indtaster en forkert adgangskode på login-skærmen, vil et tip vises: Den brugernavn eller adgangskode er forkert. Klik på OK og returnere login-skærmen. Sæt diskette i computeren og klikke på Nulstil adgangskode og derefter på Næste for at fortsætte.

STEP2. Vælg din harddisk og klik på Næste

Step3. Skriv en ny adgangskode i feltet og derefter Finish

Nu har du med succes knækket Windows 7 adgangskode, er du velkommen til at logge på systemet med den nye passwords når du vil.
Metode 2: Crack Windows 7 adgangskode med Windows login Recovery Tool http://www.windowsloginrecovery.com/ (...)
Hvis der er vigtige oplysninger bevares i din computer, og du virkelig har brug for at knække Windows 7 adgangskode på mindst tid omkostninger, så kunne du prøve at tage brug af Windows Login Recovery, som udfører som en stor Windows 7 password halvtosset kunne hjælpe dig med at nulstille Windows-adgangskode, uden nogen data at miste eller fil skade overhovedet effektivt.

Følgende er de 3 enkle trin til at knække Windows 7 adgangskode med Windows Login Recovery:

Trin 1. Hent Windows Login Recovery-programmet og køre det.

Trin 2. Opret en Windows 7 password reset CD / DVD eller USB Flash Drive.

Trin 3. Crack Windows 7 administrator password eller adgangskode til brugerkonto med diskette til nulstilling.

For detaljeret vejledning, kan du gå til Windows login Recovery Brugervejledning

Nu kan du logge på din Windows 7 frit igen, som den kraftfulde og effektive Windows 7 adgangskode krakker, har Windows Login Recovery succes gjort Windows 7 password knæk for dig. Hvad mere er, så længe du får dette værktøj omkring dig, vil du ikke længere behøver at bekymre sig om, hvordan du knække Windows 7 password på alle.

Alt i alt, de 2 simple metoder nævnt ovenfor kan hjælpe dig med at knække Windows 7 adgangskode på forskellige sager, så du kunne få adgang til dit låst system uden at sidde fast. Udover, Windows Login Recovery giver dig mulighed for at ændre og fjerne adgangskode og oprette en ny administrator konto, hvis nødvendigt.http://www.windowsloginrecovery.com/ (...)
Product List
Windows Login Recovery StdWindows Login Recovery ProWindows Login Recovery EntWindows Login Recovery UltHot Artikler
• Glemt Windows 7 Password • Windows 7 Password Recovery • Reset Windows 7 Password • Reset Windows Vista Adgangskode • Reset Windows XP adgangskode • Reset Windows 2008 Password • Reset Windows 2003 Password • Reset Windows 2000 Password • Reset Windows Password