Avatar billede smelvadj Nybegynder
28. februar 2012 - 17:22 Der er 5 kommentarer

Computer kan ikke starte op.

Det hele startede med at min pc pludselig ikke ville slukke. Når jeg klikkede luk computeren, gjorde den klar til at lukke, men stod stille ved "lukker computeren". Jeg kiggede da herinde i forskellige spørgsmål, og fandt frem til at jeg kunne prøve at reparere xp med windows xp cd'en. DET SKULLE JEG ALDRIG HAVE GJORDT!!
Nu kan jeg slet ikke starte computeren op... Når jeg trykker på startknappen starter den som normalt, men når windows er ved at loade kommer bsod i 0,1 sek. og computeren genstarter igen og igen og igen og igen og igen.... Hvad kan jeg gøre ?? Please hjælp mig.

Ps. Jeg kom senere i tanke om at det evt. kan have noget at gøre med at jeg kørte service pack 3 på computeren tidligere, og reparerede med en service pack 1 cd? :/

Vh. smelvadj :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2012 - 17:57 #1
Har du prøvet at køre sidst kendte fungerende tistand??
http://gratisupload.dk/vis_billede/64873/
Ellers prøv i fejlsikret tilstand At gå i af installere programmer at fjerne opdateringerne og så eventuelt lav en ny reparation.
Avatar billede smelvadj Nybegynder
28. februar 2012 - 18:07 #2
"sidste fungerende tilstand" når jeg går ind i den, sker det samme. Den genstarter

"fejlsikret tilstand" Den kommer ind på en sort skærm hvor der står "fejlsikret tilstand" i alle fire hjørner. Der kommer en dialogboks op hvor der står "Windows xp installation kører i fejlsikret tilstand. Installationen genstartes".. Jeg kan her kun trykke ok. Hvorved den samme sorte skærm forbliver...

:/
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2012 - 18:23 #3
Skærmen vil altid være sort under fejlsikret det er meningen at imedens den er i fejlsikret at du skal fjerne opdateringer i kontrolpanelet hvis det ikke lykkes og du har vigtige filer på din Harddisk så må du afmontere den og sætte den som slave på en anden PC.!
Avatar billede smelvadj Nybegynder
28. februar 2012 - 22:21 #4
Når jeg er i fejlsikret tilstand er der kun en sort skærm med "fejlsikret tilstand" i hver hjørne. Jeg kan ikke gøre noget. Den er  "låst fast" .
Kan jeg ikke løse problemet på anden vis ? Er trælst hvis jeg skal til at det arbejde igen.
Avatar billede smelvadj Nybegynder
29. februar 2012 - 16:05 #5
Hej alle

Jeg kan ikke starte min pc. Jeg kan hverken komme på med fejlsikret tilstand eller "sidste kendte fungerende tilstand".

Hvad er mine muligheder ?? :)