Avatar billede Wings Nybegynder
28. februar 2012 - 09:14 Der er 2 kommentarer

Outlook 2010 login info bliver med med at komme

Hej

Jeg har et lille irriterende problem.

På et af mine server setup har jeg bla. en Exchange 2010 på en server 2008 Datacenter hvor klienterne bruger Office 2010 på Windows 7 prof. maskiner.

Problemet er følgende at når en bruger hver 5 uge bliver prompted for at skifte sit password så går det fint nok med at få det rigtige password. Men login informationerne til Office bliver ved med at komme frem.

Der er lavet autodicover og det er basic authentication. Man kan komme over det ved at slette legitimations oplysningerne i Windows. Men der må være en måde hvorpå dette kan omgås da det er til irritation for brugerne og lidt for meget load på IT medarbejderen.

Jeg har tjekket IIS mv også og jeg synes det ser rigtig ud.

Nogle gode bud på dette?

Med venlig hilsen

The Wings DK
Avatar billede cyberspace Nybegynder
28. februar 2012 - 09:39 #1
bare en tanke der er ikke et eller andet sted hvor brugeren har sat flueben i at den skal huske logininfo og derved husker de gamle info (usernamen/pw) og man så lige skal ind og rette?

Sådan er det jo med Outlook
Avatar billede Wings Nybegynder
28. februar 2012 - 10:13 #2
Jo det er der og det virker ikke selvom man sætter den til at gemme.