Avatar billede quqdk Praktikant
25. februar 2012 - 09:27 Der er 1 løsning

Redirect

Hej folk,

Jeg har på et tidspunkt lavet en hjemmeside på en adresse, og nu har jeg lavet en ny på en anden adresse.
Når jeg søger i Google efter nogle bestemte ord, finder jeg derfor forskellige sider som nu ikke eksisterer længere.
Er det muligt at lave en form for redirect så det gælder samtlige forespørgsler i en submappe?

Altså hvis jeg går ind på
www.hej.dk/jo/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=53

eller samtlige andre sider i folderen /jo/ , bliver redicected til

www.hej/jo2
Avatar billede quqdk Praktikant
25. februar 2012 - 10:10 #1
Nevermind, jeg fandt ud af det.

Oprettede en php fil, og satte den i /jo/ mappen:

<?php
Header("HTTP/1.1 301 Moved Permanently");
Header("Location: http://www.hej.com/jo2");
?>