Avatar billede stefstorm Nybegynder
17. februar 2012 - 13:17 Der er 6 kommentarer

Speedupmypc '12 Virker det?

hej

jeg har kigget lidt på programmet Speedupmypc 2012, men jeg har ikke prøvet det endnu, da det ikke er et gratis program. Jeg ville gerne høre om der er nogen der har nogle erfaringer med programmet gode og dårlige?
17. februar 2012 - 13:28 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

--

Jeg tror ikke en dyt på det ...

Samme famille som
www.eksperten.dk/spm/896485
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2012 - 14:16 #2
Med mindre det er et program der kan overtage styringen af din Bios og overclocke din PC.tror jeg at pengene er smidt ud til ingen nytte. almindelig vedligehold og oprydning er gratis eventuelt med disse.
http://gratisupload.dk/vis/669640/
Avatar billede stefstorm Nybegynder
17. februar 2012 - 14:21 #3
okay.. jeg kører win 7.

Poko1, det var også hvad jeg selv havde tænkt, men vil stadig gerne høre om der er nogle der reelle erfaringer med programmet ;)
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2012 - 15:33 #4
hvis du vil gøre din win 7 lidt hurtigere
kan du bruge gamebooster

du kan også selv slå det meste af farveladen fra på den men det er lettere med gamebooster - den er helt gratis

nr. 2 foroven¨

http://www.iobit.com/download.html

den er lavet specielt til spil der ikke kører optimalt men prøv den og slet den hvis den ikke lever op til dine forventninger

m.v,h
Avatar billede stefstorm Nybegynder
17. februar 2012 - 23:59 #5
ok jeg prøver det :)
07. februar 2013 - 10:01 #6
(Er du stadig igang ???)