Avatar billede Teach Nybegynder
15. februar 2012 - 15:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ændring af PDF filer

Hejsa

Jeg leder efter et freeware program der kan åbne en PDF fil, så man kan rette i det.
Det drejer sig om en PDF fil som jeg har fået tilsendt som jeg skal bruge til noget arbejdsmæssigt.

MVH. Teach

P.s. Jeg er ikke helt sikker på hvordan pointsystemet virker?
Avatar billede WPCS Nybegynder
15. februar 2012 - 15:23 #1
Avatar billede pstidsen Novice
15. februar 2012 - 15:27 #2
Hvis det f.eks. er et dokument der er scannet ind kan det være det ikke er muligt. Skriften skal jo være mulig at aflæse af programmet.

WPCS: lad være med at lægge et svar her. Svar er til til løsninger og pointgivning og du ved ikke om dit er en løsning!
Avatar billede Teach Nybegynder
15. februar 2012 - 15:41 #3
Okay nu har jeg så fået svar på det jeg spurgte om, tak for link til WPCS, hvordan gør jeg så nu med hensyn til point?
Avatar billede WPCS Nybegynder
15. februar 2012 - 15:42 #4
pstidsen: Hvis ikke det er en løsning at google efter "free pdf editor", så ved jeg ikke HVAD er!?
Avatar billede WPCS Nybegynder
15. februar 2012 - 16:05 #6
Den du mener gav dig svar beder du om at at skrive et svar og og tildeler derefter pointene ud for den gule markering
Avatar billede Teach Nybegynder
15. februar 2012 - 16:58 #7
WPCS tak for hjælpen vil du skrive et svar?
Avatar billede WPCS Nybegynder
15. februar 2012 - 17:07 #8
Jeg gjorde det i toppen, men gør det gerne igen...