Avatar billede kargo Nybegynder
11. februar 2012 - 01:18 Der er 3 kommentarer

Windows sikkerheds center lukker ned igen og igen!?

Jeg kan ikke aktivere windows sikkerhedscenter. Hvergang jeg starter pc'en op kommer meddelsen nede i højre hjørne. Når jeg klikker på ikonet og prøver at aktivere sikkerhedscenter , skriver den " sikkerhedscenter kan ikke aktiveres" og så kan man kun trykke luk. Jeg har Avg free.
Har prøvet at gå til start -> Kør, services.msc og klik ok. Fundet sikkerhedscenteret og sat det til at starte automatisk. Men det virker ikke - efter kort tid lukker den igen ned og viser rødt kryds i bjælke-memuen nederst!?

Har windows 7. Hvad kan jeg gøre??
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2012 - 02:49 #1
tag internet stik ud og dekativer dit antivirus
prøv så om den kan

så er virus programmet udelukket som årsag

den er helt opdateret hos microsoft update ikke

jeg tror så du bliver nød til at reparere din installation af windows

m.v.h
Avatar billede kargo Nybegynder
11. februar 2012 - 13:06 #2
det prøver jeg :-)
Avatar billede kargo Nybegynder
16. februar 2012 - 00:27 #3
det hjalp ikke noget :-(

men hvordan reparerer je installation? der følger jo ikke cd´ere med idag når man får ny pc??