Avatar billede MilleRisdahl Nybegynder
11. februar 2012 - 00:15 Der er 5 kommentarer

Mistet meget vigtig mappe

Hej.
Jeg er kommet til at slette min allervigtigste mappe på min pc. Også i papirskurven! Jeg vil mægtig gerne have den tilbage. Kan jeg jeg det? Og hvordan? Har virkelig brug for den mappe. Jeg har en HP Windows 7 Premier OA
Avatar billede Torben Larsen Praktikant
11. februar 2012 - 08:06 #1
Aller vigtigst - Installer/læg ikke noget ind på din PC, før end du har fået genskabt din mappe!!
dette er for at Windows ikke skla overskrive de slettede filer med nye!

Hent Recuva - http://www.piriform.com/recuva - Og installer programmet, det er gratis!

Åben Recuva - Vælg det drev som din mistede mappe lå på, og klik på Scan (øverst i vinduet!)

Dine slettede filer vil blive vist i vinduet, hvis de bliver fundet, og filernes tilstand vil også blive vist, f.eks om de er blevet overskrevet!

Så er det bare at sætte flueben ud for de filer der skal reddes, og trykke på Gendan nede i højre hjørne af vinduet!

Held og lykke!
Avatar billede Torben Larsen Praktikant
11. februar 2012 - 08:08 #2
PS!
Du skal efter klik på Gendan, lige fortælle hvor du vil have placeret dine fundne filer!!
11. februar 2012 - 08:58 #3
Ref #1 -> Under instalation af "et eller andet" redningsprogram vil de 'filer' som skal reddes blive overskrevet af ... redningsprogrammet...

SLUK omgående omtalte PC!!!

Harddisken / PC SKAL være 'SLAVE' i en ANDEN PC, for at der skal være den mindste chance for at finde noget brugbart!!!
Avatar billede kjeldsted Novice
11. februar 2012 - 11:02 #4
#1:

"Hent Recuva - http://www.piriform.com/ (...) - Og installer programmet, det er gratis!" - Nu mener du vel ikke at det skal installeres på den computer hvor mappen er slettet fra?
Som karise-larry rigtigt skriver skal computeren slukkes. Det er ikke nok at lade være med at installere der der bl.a. bliver skrevet en masse temp. files forskellige steder som kan overskrive den pågældende mappe.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 18:45 #5
http://fpn.dk/digitalt/computer/article2070326.ece

Gendan slettede filer på din computer med gratis program Recuva :-)
Med det gratis program Recuva kan du finde og genskabe filer du ellers havde sagt farvel til.

WEB-TV
SE UDSENDELSEN http://www.nordjyske.dk/webtv/pc-klik.aspx?clipId=8863

Recuva kan også finde slettede fotos på dit kameras flash-kort eller få forsvundne musikfiler tilbage på din USB-nøgle.

Relateret link:

www.piriform.com/recuva