Avatar billede benjaboydk Nybegynder
10. februar 2012 - 12:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

wordpress spørgsmål

hejsa.
jeg har et spørgsmål omkring wordpress.
kan man have flere brugere der har hver sin profil og underblog i en installation?
eller er det et andet cms hvor det er muligt? :)

mvh
Avatar billede edin22 Nybegynder
10. februar 2012 - 13:54 #1
Dette er muligt i WordPress.
Avatar billede benjaboydk Nybegynder
10. februar 2012 - 14:20 #2
også med hver sin profil hvor folk kan komme ind at se info om de forskellige brugere? :)
Avatar billede daquar Nybegynder
13. februar 2012 - 14:55 #3
Til dette er det smarteste nok at bruge WordpressMU, som netop er til at skabe "blog universer" med mange blogs og skribenter.

Hvis det blot er forskellige skribenter på samme blog er det nok at bruge almindelig wordpress.

Du kan finde forskellige blogins med udvidelser til brugerprofiler: kig f.eks. på wordpress.org plugin liste under tag'et Profile:

http://wordpress.org/extend/plugins/tags/profile