Avatar billede VVC2620 Nybegynder
09. februar 2012 - 11:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få forbindelse til SQL Server...

Jeg prøver at få forbindelse til serveren via SSMS som virkede så sent som igår, men idag får jeg følgende fejl:

"Der blev oprettet en forbindelse til serveren, men derefter opstod en fejl under handshake før logon. (provider: SSL-provider, error: 0 - De angivne data kunne ikke dekrypteres.)(Microsoft SQL Server)

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. februar 2012 - 15:36 #1
Har du chekket at tiden på SQL-serveren er i sync med din time-server (og jo dermed også din PC)?
Avatar billede VVC2620 Nybegynder
16. februar 2012 - 09:53 #2
tiden er den samme på server og min pc.. det har også virket indtil et par uger siden og prøver jeg at logge på fra andre computere er der heller ikke nogle problemer.. jeg ved ikke om det betyder noget, jeg kører windows 7 hvorimod der er windows xp på de andre computere..
Avatar billede VVC2620 Nybegynder
16. februar 2012 - 15:03 #3
få faktisk også samme fejl når jeg prøver at logge på vores eksterne sql server hos Wannafind
Avatar billede VVC2620 Nybegynder
05. marts 2012 - 14:35 #4
lukker