Avatar billede rix Praktikant
08. februar 2012 - 01:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eclipse php

Hej. jeg har i lang lang tid brugt Eclipse html editor som bla. indeholder basis javasripts og fuld php.

Men her idag kom jeg til at tænke på at det er lang tid siden at jeg har opdateret den.

men kan ikke finde programmet inde i deres hjemme side. og jeg kan ikke finde ud af om de ikke laver den mere eller om den er lagt sammen med andre programmet? er der nogen som kender noget til det?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. februar 2012 - 04:45 #1
Nyeste PDT er vist nok den her:

http://code.google.com/p/zend-sdk/downloads/list
Avatar billede rix Praktikant
08. februar 2012 - 19:07 #2
okey. tak skal du have hvis du ville have point så lig en svar :D
Avatar billede arne_v Ekspert
08. februar 2012 - 19:32 #3
svar