Avatar billede mp1982 Novice
07. februar 2012 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SEO Analyse

Hej.

Er der nogen der ved, hvordan/hvor jeg kan analysere mange ord?

Adwords tillader meget få.
Avatar billede Onlinemarketing Nybegynder
11. februar 2012 - 12:43 #1
Hej

Du skal bruge et værktøj, som automatisk kan gennemgå søgemaskinerne og finde placeringer på de udvalgte søgeord, men du skal være opmærksom på, at mange af de programmer, der siger de kan udføre dette ikke kan gennemføre søgninger på mange søgeord, det skyldes Google har indsat et filter, der lukker ned på søgninger, der ser mistænkelige ud fra samme IP adresse.

Du er velkommen til at kontakte os på telefon eller mail, i mellemtiden kan du få testet 10 søgeord gratis http://www.onlinemarketing.dk/gratis-seo-analyse.html
Avatar billede mikaelch Novice
19. februar 2012 - 01:25 #2
jeg bruger http://www.seosupport.dk/ der du tjekke hvor du ligger på 5 ord gratis om din side går op ad eller ned ad og hvorfor den stiger eller falder kan se lidt om

hvor mange undersider er indekseret i google med mere siger denne service
Avatar billede Bdev Nybegynder
27. marts 2012 - 15:17 #3
Det kommer helt an på hvad du vil analyserer.

Er det ranks, så kig på www.seobook.com og deres rankchecker for firefox

Nolas Consulting
Avatar billede mp1982 Novice
04. april 2012 - 12:57 #4
ok