Avatar billede chriz7913 Nybegynder
06. februar 2012 - 18:53 Der er 1 løsning

Langsom MySQL-forbindelse på localhost

Hej eksperter
Jeg har for nyligt installeret en ny Uniform-server på min egen computer, efter at have levet med den samme gamle version de sidste 4-5 år.

Det fungerer indtil videre perfekt; der har lige været et par småting jeg har været nødt til at ændre i php.ini for at få det meste ud af det, men jeg har et problem.
Når jeg laver SQL-kald til databasen, tager det som regel mellem 1-3 sekunder bare for et simpelt kald.

Jeg har prøvet med denne simple SQL-forespørgslen:
SELECT navn FROM testbrugere

...både med MySQL-kald og MySQLi-kald.

Har prøvet samme kode på min gamle lokal-uniform-server og på min www-hjemmeside og det fungere helt perfekt.
- Har lagt et preview ind af det her: http://privat.brycember.com/files/060212_langsom_sql.jpg
hvor jeg har vist i sekunder (timestamp) hvor lang tid det tager, først før overskriften bliver udskrevet, så efter, og til sidste efter SQL-connect, SQL-query, og resultat-udskrivningen.

Er der nogen der har nogle forslag til hvad der kan være galt og hvordan man evt. kan komme det til livs?

//DBH
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
20. juni 2012 - 00:36 #1
Lukker den her. Hvis folk har nogen kommentarer eller idéer, er de meget velkomne til at skrive.