Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2012 - 17:32 Der er 2 kommentarer

Afinstaller af AMD Catalyst og Skærmdriver stopper med at svare

Hej jeg har problemer med mit grafikkort. Det er en AMD Radeon HD( ASUS) 6670 Silent. Hvis man ser video på youtube så kan video blive grøn og browser skifter udsennde, eller i spil kan den flimmer og minimer det så kommer den til normal igen. så kommer den med (Skærmdriver stopper med at svare) hvis man så går der ind igen på youtube genstarter den og kommer den med blue Screen og har prøvet at afinstaller AMD Catalyst men så bliver sin skærm sort/hvid/blp/rød nogen nogen steder der hovr der er fave på som baggrund og man kan næsten ikke se noget. ved at huske hvor knapper er fik jeg installer det igen.
Avatar billede romeo Nybegynder
23. januar 2012 - 17:40 #1
Hej.

Er der også grafik fejl ved opstart af pc. (når pc er kold)
Eller kommer det lidt hen af vejen?
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2012 - 19:06 #2
har kun oplevet det når man ser video på youtube. Men det med flimmer i spil er væk.